Alexandra Micaela Rylander

2009-11-14
17:32:10

Fredag och lördag
Igår var jag på bio med Sandris, Robban, Mackan, Carro ( inte min och Sandris Carro) , Jonte och Hugo ^^ Vi såg "2012" Det är första gången jag kan säga att en film är just spännande, för det var den.. Spännande, hemsk och bra! Den hemska delen är just för att man tänker sig alla människor som dör, man får visionen att tänk om detta händer 2012. Marken som vi går på försvinner rakt under oss och allting som någonsin betydigt något försvinner. Hihi men ni får se själva hur det slutar, hehe.  Efter det drog jag och Sandris hem till sig själva. Jag behövde bara lägga mig i sängen och somnade på en sekund, aas skönt.



Idag har jag varit i centrum och tittat present till Carro, som tur var hittade jag! Dessutom var massor jag kände i dag i centrum, samtidigt som jag pratade med Denize i mob så kom folk fram och fråga hur det var. Denize vart lite irreterad eftersom jag stod rätt länge och pratade, men samtidigt pratade jag nästan 2timmar med Denize i mobilen, haha. Jag träffade på min syster Angelica som jag måste träffa snart, det var jätte längesen vi umgicks och gjorde något.

Nu ska jag äta middag, ta ut hunden sedan kommer Denize!

Puss :)♥

Kommentarer:
#1: Bambi

Är inte filmen på bilden en gammal film? XD

2009-11-14 @ 20:11:57
#2: Fabian

Du hade rätt, den var riktigt spännande

2009-12-13 @ 12:20:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: