Alexandra Micaela Rylander

2009-11-29
17:50:57

Helgen

Denna helg då började med att i fredags åt jag på resturang med bror och mammi på "Green bull" i tyresö centrum, efterrätten vart en enorm besvikelse men sådant får man väl leva med. Efter det var jag ett tag med Sandris och Carro. Dagen (lördag) därpå vaknade klockan 14.00 och började göra ordning mig på en gång för vi skulle på släktmiddag hos min moster i västerhaninge. Det var jätte trevligt och träffa alla, fast vi kom väldigt sent hem därifrån runt 22.30 var vi hemma. Jag tyckte att helgen hade varit så tråkig hitills så jag frågade Pascal om han ville hitta på något, det slutade med att jag klockan 1 på natten åker ända hem till honom och han bor i Kallhäll! Restid 1h och e 3 min! Inte så farligt men det var pyttenyttemini läskigt att åka på natten hem till honom. Fast det gick jätte bra :) Han är så rolig att umgås med så jag ångrar inte att jag åkte dit, däremot är jag väldigt trött idag efter resan hem igen *fniss*

Ska titta på film snart och mysa med lite godis och julmust! Det är ju trots allt första advent, eller vi skyller på de, haha.  Denna söndag bjuder jag på Paramore - brick by boring brick!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: