Alexandra Micaela Rylander

2009-10-17
20:30:18

Fre & Lör
Igår då så drog jag, angelica och fisen in till stan och fis skulle köpa sina skor men fick inte in pengar på kontot ;/ Sen satt vi på donkenlonken ett tag. Jag började prata om Viktor en kompis till mig och rätt var det är så går han förbi donkenfönstret precis då! Haha snacka om asgarv :o ... Vi tittade lite på Gina, H&M och lite andra affärer innan vi och Angelica skilldes åt. Jag och Denize och hem till henne och fixade oss. Hon visade massa gamla bilder på henne genom hennes perioder, fysatan vad söt hon är på varje bild! Helt otroligt felfria sötnosen! Jag menar alla har väl haft perioder då man har sett helt galen ut men icke hon! Hon själv tycker ju självklart det, men inte i mina ögon. Vi fick mat direkt efter, jätte mysigt var det. Vi satt på golvet framför teven med massa brickor. Kändes som en liten picknick fast mycket mysigare inomhus! Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på, på kvällen. Men vi fick fnatt och åkte hem till Tyresö. Vi träffade några kompisar till mig. Denize var blygare än vanligt men det är nog för hon inte kände någon alls. Men trodde inte hon var så blyg framför andra faktiskt ^^ Samtidigt fick ju Denize sina pengar, så det var ju bra. Vi åkte hem igen efter en stund. Och rena rama viktminskningen typ när vi gick från fruängen(?) till huddinge. Man blev ju trött i kroppen och när vi direkt kom hem till Denize somnade vi med en gång! Skönt var det.  . . . Imorse vaknade vi eller jag(vet inte när fisen vakna) vid 12 och fick brunch serverat :) Några timmar senare så åker vi in till stan och köper Denize´s skor, lycka för henne (; Sen äter vi i kungshallarna *mums* och sedan drog Denize till Mange och jag åkte hem. Jag mötte Viktor B och hans Pauline på bussen, det var trevligt ^^ Riktigt gulliga tsms! :)




Nu sitter jag här och gör ingenting, Pascal är sjuker så :/ Krya på dig stackare <3

Det händer nog alltid något
Puss

Kommentar:
#1: denize

haha jag skulle inte varit så blyg om inte jag hade fått höra innan att de prata om mig, läskit ju :O hahahah!

mysig dag :D <3

2009-10-18 @ 11:08:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: