Alexandra Micaela Rylander

2009-10-13
17:19:08

Kom nyss hem
Mitt hår är katastrof för ljust, jag vill ha mörkt nu! Jag lider faktiskt >.<

Min föning på lektionen idag vart inte det bästa, däremot vart klippningen great! Vi skulle klippa graderat i nacken och sen föra ihop längden där ibak med främre håret. Med lättare förklaring nästan som en page, fast inte riktigt. Det fanns fortfarande det uppklippta kvar från förra klippningen så det blev inte en sådan Viktoria Beckham frisyr man föreställer sig, men jag kan faktiskt inte förklara bättre xD

Mammi har lagat jätte god mat som är färdig om 10minuter, kött, potatis och mycket vitlök! Det vattnas i munnen på mig!

Vi hörs sen
Puss

Kommentar:
#1: Erika

Hahaha min nerklottrade mage säger hej till Alexandra! :) Asså vi måste träffas snart!<3

2009-10-13 @ 18:08:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: