Alexandra Micaela Rylander

2009-10-18
20:53:31

Sön
Heej! Kom precis hem. Jag har varit hela dagen idag med pappa, Jennifer och Anna och kört gocart. Det var första gången för mig! Det var jätte kul, fast det var någonting med avgaserna och kurvorna på vägen som gjorde att jag fick ont i huvudet och mådde illa. Men det har gått över nu. Så jag körde bara en gång medans dom andra körde 2 gånger :) Vi skulle egentligen gått på bio och sett "Flickan som lekte med elden" det är ju andra delen av "män som hatar kvinnor". Men det blev inte riktigt sååe för pappa vart riktigt grinig och han smitta av sig så vi andra vart sura :/  Men det var en helt okej dag ändå.

Jag måste bara säga till dig pappa, för detta är inte alls lätt att säga ansikte mot ansikte. Men jag är ledsen att jag gör dig besviken och inte uppfyller krav att vara super duktig i skolan och att jag inte har något helgjobb.. Men mitt liv kommer vända snart, det är så mycket om mig som du inte känner till som jag önskar att du visste.  Jag vill att vi ska lära känna varandra bättre, men jag vet att du inte har tid. Så förlåt för att jag inte är allting du hoppas på, men du ska ändå veta att jag älskar dig


Kommentarer:
#1: Inom tid kommer du förstå

Åh Sandra jag önskar att du någon gång ska förstå att din pappa ska älska dig oavsett hur det går i ditt liv. Så som vi andra i din närhet gör. Tyvärr kan man inte alltid vinna i föräldrarlotteriet, tro mig jag vet. Men jag hoppas du ska inse hur fin och fantastisk du är och det är din far som förlorar på att ni inte lärt känna varandra så som man ska. Å jag hoppas även att du kommer lära dig av din uppväxt så att dina framtida barn slipper känna så som du gör nu och har gjort i ett par år.

2009-10-19 @ 07:27:20
#2: Angelica

Usch, jag vet hur det där känns :/ <3 Men det är inte ditt fel, för du är underbar precis som du är!!! <3 Har inte heller haft min pappa runt mig sen jag var 3 år typ, så jag vet hur det kan kännas vissa dagar :/ <3

2009-10-20 @ 08:35:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: