Alexandra Micaela Rylander

2009-10-18
13:01:30

Svar till förra inlägget
Men herregud att människor ska bli så seriösa när jag är lite flumm och skriver "kurvor is the shiet eller" . Jag skrev ju det endast för dom människor som vet vem jag är vet att jag inte gillar mina kurvor egentligen, men att det ändå kan kännas bra ibland. Så svaret till "Linda"  - så du menar alltså att det inte är fint att vara smal? Allt beror väl på vilken typ av killar man vill ha, gullet ;)
Sååå skrev jag i  inlägget "det är inte fint med smala människor" Nej det gjorde jag inte :) Och definera ordet "smal" menar du "anorexiasmal" eller människor som råkar vara lite underviktiga? Hur som haver får människor se ut exakt som dom vill. Och det beror inte alls på vilken typ av kille man vill ha, enligt mig. Det lät bara dumt. För det finns muskelknuttar som lika gärna kan falla för en som är lite överviktig. Smaken har ju vilken människa var för sig! Det finns killar som är smala som faller för smala flickor. Förstår du vad jag menar?

 Nu fick jag säga mitt i alla fall.. Så jag menade absolut inget diskrimenerande eller utpekande mot någon i förra inlägget :o!

Puss

Kommentar:
#1: ^^

klockrent, hon ser ju ut som en MAMMUT!! XD

2009-10-21 @ 17:08:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: