Alexandra Micaela Rylander

2009-09-17
21:24:19

Tips och flumm
Har precis tittat klart på idol, men tittade inte länge alls eftersom jag duschade under tiden.  Men nu ska jag ha lite skönhetsbehandling på mig själv. Fixa naglar, ta hand om håret och huden helt enkelt!


 Jag använder denna produkt till mitt hår, den fungerar riktigt bra! Ett litet tips till er bara :)

"Lanza Healing Strength Silk Serum

-

Produkt speciellt för dig med långt hår


Lanza Healing Strength Silk Serum

199 kr

Neem plant silk serum ger ungdomlig gnistrande glans gör håret mjukt och silkeslent motverkar ålders-acceleratorer settingeffekt: 0

vad är det?
Med silk serum i håret torkar du
håret 55% snabbare.

Silk serum är även effektivt mot
mjäll och hårbottenproblem.

Denna otroliga formula innehåller rikligt med ytterst reparerande och naturliga glansförhöjande ingredienser, som ger en fantastisk lyster utan att tynga håret. Extraktet från det legendariska nimträdet har blandats med hyaluronsyra för att ge en sammetsmjuk känsla. Det gör att håret känns silkeslent och glänser av ungdomlig lyster.

hur används den?
Gnugga en liten mängd mellan handfl atorna och fördela jämnt i rent handdukstorkat/fuktigt hår. Föna och styla. Även utmärkt på torrt hår och före användning av plattång.

Huvudingredienser:
Cystine Peptide Complex TM:
Neem Plant:
En kombination av fl er- och enkelomättade fettsyror tillför extrem glans och silkeslik mjukhet till håret. Extremt reparerande och fukttillförande. Används även för att förebygga mjäll och torr hårbotten.
Vitamin C:
Anti-oxiderande och skyddande. Hjälper till att förhindra skador på celler.
Hyaluronic-syra:
Återställer naturlig fuktighet i hår och hår- botten genom att binda till sig fukt upp till 500 gånger av sin egen vikt.
Ceramid-2:
Se information under ColorCare Trauma Treatment.
Keratin Bond System 2(150 MW):
Stärker håret och återställer dess inre struk- tur. "

information från http://www.lyko.se/?cat_id=471&head_id=457&gclid=CL6kvM-s-ZwCFZeD3godSG-TaQ 


Dessutom är inte denna för söt?!
 Sååå himla super söt! Jag vill ha en sådan, min lilla egna söta gullgullsak! "Vombatus" heter rasen och finns i Australien m.m !


Imorgon skall jag efter skolan äntligen köpa höstskor! Om det blir längd till knäna eller kortare vet jag icke ännu, får se vilka snygga jag hittar ^^ Mammiii gav mig pengar så, tack (a) *fniss*

GodnattochSovgott!
//Alex

Kommentarer:
#1: Sandra

hahaha as ful ären :D <3

2009-09-17 @ 22:03:55
#2: LIENE

vombatusen var verkligen söt:O en av de sötaste djuren jag sett, hihi. fast den ser överviktig ut, men det är väl så dom är antar jag?



sv: förstår det, eller kan tänka mig eftersom min mobilkamera inte är så bra.

2009-09-18 @ 20:19:17

Den skall jag testa! Tack för tipset. Fin blogg du har btw :D



Kram

Hittat VÄRLDENS bästa makeupartist som jag har bloggat om, CHECK HER OUT!

2009-09-19 @ 14:20:52
#4: Anonym

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!

2009-09-19 @ 14:40:17

damn, glömde mitt namn haha! Ha det bra :)

2009-09-19 @ 14:40:33
#6: LIENE

sv: rätt svar på vad osm finns på bilderna är ringar:)

2009-09-19 @ 20:00:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: