Alexandra Micaela Rylander

2009-09-11
13:41:07

MC
Min kusse som är 1år äldre än mig fick en super fin leksak i går^^ som jag drägglar för (a)


Anyway :D Idag började jag klockan 10.00 med lektion "små företagarna" vi gick genom repetition från förra lektionen och nu fick vi artiklar och svarade på frågor. Och om ni frågar mig, det va lame..! Fast vi fick sluta klockan 11 i alla fall ^^ Väldigt skönt, jag och Sandra tog det väldigt lugnt vi ordnade lite saker i bibloteket och åt mat innan vi skilldes åt :) Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, ska nog vara med Carro och Sandris kanske :) Och på söndag ska jag noog träffa lilla Pascal ^^ Har ingen aning va som händer på lördag :O

Va ska ni göra i helgen? :)

Take care

Kommentarer:
#1: Leia

Vad härligt!

Det är bra här med. =)

Vad gör du?

2009-09-11 @ 15:32:18
#2: LIENE

sv: okej, cis är ockås bra:)

2009-09-12 @ 13:52:44

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 20:14:33
#4: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-13 @ 14:32:03
#5: denize

Jag har haft en as trevlig helg, :D själv då?:)

aaa juste, headen, skulle va as bra om den kunde fixas ja, tack för att du påminner mig och vill göra den(A) haha jag kan logga in nu:O haha <3

2009-09-13 @ 17:07:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: