Alexandra Micaela Rylander

2009-09-01
22:06:02

My "new" bestfriend!

Min lilla Sandris har färgat håret mörkt brunt! Vet ni hur snyggt det är eller?! Jag får sån insperation att färga mitt hår mörkare, men vågar jag? Jag trivs ju rätt så bra i min färg nu ^^  Det vart skit snyggt på henne! Hon gick från platinablond till mörkbrunt! Riktigt riktigt grymt :D! <3



Btw konfirmationen var rätt så nice, det hände ju inte så mycket men jag var ju mest där för att bestämma datum till konfirmationsträff. Den 10 september blir det dags, undrar vad vi ska göra då :) .. Men imorgon blir det att leta praktikplats igen.. hoppas jag lyckas denna gång :o Jag måste ju hitta något ställe nu på en gång :O!! Har ju redan missat 2 praktikdagar nu :(  

Nu säger jag godnatt och sovgott

ps: jag älskar dig Robin <3
//Alex

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: