Alexandra Micaela Rylander

2009-09-02
17:39:02

The "big" diffrense
Idag har jag varit ute med hund(arna) på promenad, ja det stämmer jag passar även min systers hund just nu. Någon vecka sen ska hon passa min hund Saga, vilket innebär att det blir mycket tid över till annat. Missförstå mig nu inte, jag älskar min hund men ibland kan det ta väldigt mycket tid på sin dag! .. Anyway sedan åkte jag till solariumet och solade en stund, direkt efter letade jag efter praktikplats. Det var 80%chans att jag skulle få praktisera där, så det är ju jätte bra om jag nu får göra det. Jag skulle höra av mig på tisdag till dom för hon var rätt så säker att dom skulle ta emot mig ^^ Nyligen så har jag städat hela lägenheten för att göra min lilla mammi glad, visst är jag duktig av mig i bland? Jag vet inte vad som händer senare, kanske träffa någon kompis eller något känner mig väldigt social idag så :) (fast säg en dag jag inte är social) men just nu är det maaat!


Btw.. sååhär såg jag och Denize ut i Tisdags, det var inte direkt meningen att ha likadana kläder på sig på samma dag. Men gissa om det faktiskt såg kul ut när vi gick där! xD Det enda som skillde oss åt var att hon hade ett vitt linne och jag hade ett svart!

PussochKram
//Alex



Kommentarer:
#1: Cajsa

aww, tackar tackar! ^^ din är ju också nice! :D

2009-09-02 @ 18:18:14
#2: Das pwnzinator

Orly?

2009-09-04 @ 00:47:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: