Alexandra Micaela Rylander

2009-09-29
22:09:30

The freaky, uggly scarry truth
Jag har en läsare på min blogg som påstår sig ha ett liv. Men det livet består utav att kränka ner mig och vara helt störd i huvudet. Inte nog med det börjar han/hon prata med sig själv via min blogg. Freaky or what?

Någon som kan ge en smart lösning på mitt lilla irretationsmoment som pågår här?

"Jag vet vi slår ner personen!"
Nej det skall vi icke, för när hjärnan tar slut där tar nävarna vid. Ett litet yttryck min söta bror har lärt mig, hah!
Dessutom håller vi oss till verkligheten, undviker polis, psykriatiker och annat tjaffs, nej tack.

ELLER NEJ JAG VET, vi glömmer att jag någonsin haft ett irreterationsmoment och håller mig till mig eget liv, ja det funkar!


Okej nej mina kära läsare inte ens jag förstår mig på detta inlägget :D För jag är övertrött, sovgott med er!

Kommentarer:

HAHAHAHA i'll keep going stumpan. inte något liv? Ska vi jämföra våra liv, vem har det bäst? vem är lyckligast? Vem är mest omtycktast? vem är mest mentalt stark? vem blir ägd av mig ång på gång, för att det enda du känner till är "jag gräver ner mig och låtsas som frida inte finns" , huh?

2009-09-29 @ 23:05:39
#2: Anonym

ah juste, scary stavas det.

2009-09-29 @ 23:06:03
#3: hennes riktiga älskare

fnizz.. "din älskare" verkar ju helt rubbad.. lämna henne ifred bara :P

2009-09-30 @ 17:43:36
#4: Carro

"Frida" CAREFACE!.. vafan ska hon göra, hon bryr sig inte om dig, hon vill inte ha nånting med deii o göra o d verkar du inte fatta för du stalkar henne till världens ände? haha du e ju fan besatt.. vi alla vet hur mkt du saknar o älskar alex men gmn, :) hon har gått vidare och vill inte ha nånting o göra me deii :)

2009-10-01 @ 21:20:28
#5: Viktor

asså frida.. hur jävla patetisk får man bli? Ska du försöka klanka ner på någon får du väl fan ha bra argument för de iallafall...

Låt alex va ifred för fan. Bara för att du har ett misslyckat liv o måste försöka trycka ner folk för att må bra.

Alex du är bäst <3

2009-10-02 @ 19:23:46
#6: Anonym

men haha? vafan carro, om du vill mig nåt skriv det till mig istället för i alex blogg?! haha :S

2009-10-08 @ 16:58:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: