Alexandra Micaela Rylander

2009-09-17
16:25:32

3 dagar har paserat
Jag vet inte om jag berättade om i Tisdags, när jag träffade Denize och Sandra för vi var lediga^^ 
Jag träffade Sandra vid slussen hon hade precis fixat naglarna och super fina vart dom! Sedan gick vi och mötte upp Denize i gamla stan, vi hittade ett litet gulligt café där som vi fikade på. Vi prata en hel del och bara flummade för övrigt, för det är ju sånna vi är ^^ Vi gick sedan till slussens donken och satte oss där ett tag, vi kollade i affärer lite granna sen skilldes vi alla åt, Denize och Sandra åkte åt deras håll och jag åkte åt mitt. När jag kom hem tog jag genast ut hunden på långpromenad.

Igååår.. hade jag praktik hela dagen 10-18. Det var helt okej^^ Dom är hur personliga och härliga som helst där! Lite knasiga "vi alla är ju som en familj, här får vi va vem man vill!" sa dom :) Så det känns som att jag har hamnat rätt! Efter det var jag med Johnny ett tag och senare på kvällen träffade jag hans kompisar med. Gick hem efter ett tag och tittade på film, sedan somnade jag.

Idaag börjar skolan klockan 9.00 och "Blacknuss hair and care" visade hur man gör en rakpermanent på personer som har lite affrohår. Det var mycket intressant att se! Efteråt hade vi en utvärdering om det. Senare efter lunchen hade vi flättekniker, som jag aldrig provat på förut. Guuud vad svårt det var! Roligt men svårt.
Ska träffa lilla Sara så fort hon kommer, sen ska vi ut och gå!

Hej och håå, dååå!

Take care :)


Kommentarer:
#1: denize

okej då! Jag bjuder på bilden, :O bara för att jag e så snygg ^^

2009-09-17 @ 21:18:55
#2: Sandra

NEEEJEEEEE JAG HAR MEGA ULTA TRIPPELHAAAKAA JUUU!

2009-09-17 @ 22:01:28
#3: Johanna

Fin blogg! :) Kram

2009-09-19 @ 19:47:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: