Alexandra Micaela Rylander

2009-09-09
19:50:12

Vill ni veta en sak?

Såhär känner jag just nu,,



Det var min första dag på praktiken idag, det kändes hur härligt som helst att få komma dit och göra mitt.. Det tog en timme, men sedan blev jag okoncentrerad och det kändes som att jag skulle spy.. Skit kul men istället så såg jag ingenting.. Paulina(min handledare) sa att jag svimmade. Jag visste inte direkt var det innebar eftersom jag aldrig har svimmat förut. Och jag förstår inte varför det hände heller..!? Jag skäms så otroligt mycket, för det var inte så den första dagen på praktiken skulle bli, så som jag föreställde mig..! Så dom skickade hem mig på direkten och sa att jag skulle hem och vila och komma igen nästa onsdag. Min mamma har ringt till tyresöhälsan, eller va de heter. Så jag ska dit runt den sista september och kolla mina blodvärden och se om allt verkligen står rätt till. Det känns jätte konstigt för jag förstår inte va som skulle vara fel :o Dum fråga, men vet ni?..

Ska lägga mig i sängen nu har skola imorgon som alla andra barn
Godnatt och sovgott


Kommentarer:
#1: Mamma

ALEX! Korsetter får tarmar och organ att flyttas längst ner i buken, >> Det ger putmage! << O.O

2009-09-09 @ 20:45:45
#2: sandra

ingenting att skämas för gumman!

plus att de kan va något så enkelt som järnbrist!

jag hade de förut man blir yr och de känns som om man ska svimma.. men jag gjorde aldrig de som tur va! och de är helt ofarligt <3

2009-09-10 @ 09:16:21
#3: du vet vem

det är nog för att du är förbannad o så, tror du förstår vad jag menar

2009-09-10 @ 14:23:40
#4: Anonym

Svar till "Mamma" xD va bra nu vet jag det! :) tack (:

Svar till Sandra okejj då kanske jag inte behöver tänka så mkt på de tack :)<3

Svar till "du vet vem" ?? Jag vet faktiskt inte är väl blåst xD Ja så kan det också vara :/ Men ja vet nog egentligen.. men tack ändå

2009-09-10 @ 19:48:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: