Alexandra Micaela Rylander

2010-04-06
11:55:03

2 dagar, 2 filmer
Nu är jag här igen! Jag och Denize ska snart äta frukost :) Och det är sol igen! Igår var det äcklig vinter med massa snö, men nu är det vår igen med strålande sol! Haha hur knäppt låter inte det!? I söndagskväll åkte jag hem till Denize och sov över där, igår kväll åkte vi hem till mig igen och tittade på film. Båda två var jätte bra! Den enda var Sommaren med Göran och den andra Too young to die. Den andra filmen var verkligen gripande, den är verklighetsbaserad vilket får en att tänka till väldigt mycket. En 15årig flicka som åtalas för mord och varit med om en hel del vid 14års ålder, därför råkar hon ut för vissa saker och gör saker utan att tänka. Den var verkligen super bra, ni får se vad jag menar när ni ser den själva! Jag rekomenderar också att ni ser den första filmen, för den är jävligt rolig!


Men nu ska vi snart äta frukost som sagt, så fort Denize har plattat håret klart.

Sedan får vi se vad som händer, ha en super bra dag! :D


Kommentar:

SVAR: Tack ska du ha :)

Kramar

2010-04-06 @ 15:33:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: