Alexandra Micaela Rylander

2010-04-27
18:30:11

Dagen före onsdagen
Sminkade Liv idag på Hudvårt&Makeup-lektionen, vi hade ju praktisktprov på varandra idag. Och jag tycker det gick rätt så bra faktiskt, Liv sa att hon vart väldigt nöjd, vilket var roligt att höra :D Ingela gav mig också bra kritik, det var lite små saker som hon tyckte behövde ändrades. Men inga större fel som tur var! ^^

Har precis ätit kyckling med pommes nu, mums! ^^ Ska snart lägga mig framför teven och slöa.. Nej vad säger jag jag måste ju duscha först, men sen blir det att slöa rejält!

Ha en jätte bra tisdagkväll :)

Gyllene tider - när vi två blir en

Kommentar:
#1: Anonym

jag har frågestund! eftersom du är en utav besökarna så har du nu chans att få fråga lite saker:)

http://mewictoria.blogg.se/2010/april/28-april-fragestund.html

2010-04-28 @ 12:23:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: