Alexandra Micaela Rylander

2010-04-17
01:07:48

Godkväll!
Godkväll :) Jag har precis gjort ordning Saras hår, som vart bättre än jag trodde faktiskt ^^ Vi hade det till APU uppgift i skolan, och eftersom det var längesen det var inlämning på det så tyckte jag att det var bättre att få det gjort överhuvudtaget. Även om jag inte gjorde det på salongen, så löste jag det på ett annat sätt. Kanske inte lika bra eller på rätt sätt, men det blev i alla fall av! Vi har gått runt flera timmar, verkligen fleera timmar i stan idag! Jag hittade massor med jeans som jag ville ha, men jag har verkligen inga pengar nu.. Får det om en och en halv vecka, så då blir det shopping!!! :D Sara köpte i alla fall lite saker, som hon plockade hem :) Lucky her ;) Sedan åkte vi hem till min pappa och jag fick massa fina saker av honom som han köpte hem från Thailand :D Jag blev riktigt glad ^^ Det vart ganska sent tills vi kom hem hit till Sara, men nu är vi här och det är vi glada för ^^

Haha just nu sitter hon breve mig och komenterar det jag skriver xD Rolig hon är ^^ "Ofc i do what else!? :D" Hahah busunge hon är :)

Imorgon hoppas jag på att få träffa Jimmy, det var ett tag sen nu :) <3

Nu ska jag och Sara mysa framför teven och tjocka oss! Godnatt

Kommentar:
#1: tessan

hej :)

jag har bloggat sedan december & tycker de är jätte kul. alla mina vänner & så tycker min blogg är bra. men skulle gärna vilja höra vad andra tycker :)

ta en titt på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker :)

ps. nice blogg ;)

kramar tesszan

2010-04-17 @ 14:14:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: