Alexandra Micaela Rylander

2010-04-07
15:40:40

Hej påsklov

Jag och Denize slaggade över hos Kevin inatt, det var trevligt att ha deras sällskap :) Vi glodde mest film och lyssna på musik och tog det lugnt. Dom andra 2 var ju inte så sociala dåra meen ^^ Jag och Denize åkte i alla fall hem i morse, tog ut hunden på en långpromenad. Denize ville promt först inte följa med på en långpromenad, men jag fick med henne ut i alla fall! Sen släppte jag av henne vid bussen och nu är vi åt "skillda vägar" hahah.. Jag sitter här just nu och känner mig helt tom i huvudet, är helt galet seg! Jag funderade på att gå och sola solarium förut, men det vart inte riktigt så eftersom jag försöker tänka ekonomiskt. Kommer förlora 700kr på fredag hos frissan, och måste ha resten av pengarna till resten av månaden satteee. Ja jag är sparsam helt enkelt, försöker vara i alla fall xD

Hoppas jag får träffa älskling i kväll :$ Vi får se hur det blir, men jag tror det :D


Kommentar:
#1: LIENE

sv: oj förlåt, skrev nog inte. Dem finns på forever21:) tyvärr finns inte i Sverige.

kram

2010-04-07 @ 18:39:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: