Alexandra Micaela Rylander

2010-04-08
21:37:40

Peeuw
Är heeeeeelt slut nu, har varit exakt hela dagen idag och gått runt i forum och bara gått runt runt i alla affärer! Jag tycker inte om Nacka Forum, dom hade ingenting nytt alls, känns som dom hade saker som kom in för 2 månader sen(?).. Nej jag föredrar verkligen stan alltså, stan i mitt hjärta :) <3
Nu har jag precis klippt och avfärgat min systers hår, det tog evigheter kändes det som. Jag gjorde ett litet expriment på henne eftersom man egentligen inte ska köpa färg från exempelvis kicks och avfärga hemma, ville bara testa och se hur illa det blir ;) Själv avskyr jag färgen helt och hållet, medans min syster går runt här nu med ett stort leende på läpparna för hon älskar orange, koppar och rött färgat.. Hon ska tona det rött i morgon, så då kommer det se riktigt riktigt galet rött ut! Fast jag känner mig riktigt duktig nu, för min systers avfärgning vart ju fan helt jämn och fin, ljuskopparfärgat! Hon är nöjd i alla fall, de som är huvudsaken xD


Nu ska jag lägga mig i sängen och äntligen få slappna av :D Godnatt x)

Imorgon är det min tur att gå till frissan och få klippa mig och bli ännu mörkare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: