Alexandra Micaela Rylander

2010-04-02
20:45:25

Sol och April
Har varit i stan mesta dels av dagen med Denize, underbart väder ute! Det gillas vi mycket :) Hon hittade ett och annat och shoppa idag, medans jag inte hittade ett skvatt. Men jag hittar säkert en annan dag, kommer nog komma en hel del kläder in i butikerna nu under lovet ^^

Just nu kollar jag på Talang 2010, as bra program mycket underhållande. Samtidigt så fixar jag mig också, i fall något händer ikväll, är taggad på att dra ut med massor och festa. Vi får se hur det blir ;D Denize kommer snart hit, skulle egentligen varit med Sandris, men så vart det ju inte.

Ha alla en super bra start på lovet!


Lady Gaga - Teeth

Kommentar:
#1: Erika

Va du :o Synd att vi aldrig träffas :) Detsamma! :)<3

2010-04-02 @ 20:50:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: