Alexandra Micaela Rylander

2010-04-19
20:03:58

Svenska hollywood fruar

Om exakt en timme är det Svenska hollywoodfruar på teve 3, programet växer för mig. It's growing on me. Jag hatade dom där kvinnorna från början, tyckte dom var blåsta hela gänget. Men nu ju mer jag tittar varje gång så börjar jag gilla programet, och min favorit bland tjejerna är Maria Montazami. Vissa av deras åsikter och vissa saker dom gör, är brutalt och knäppt. Men dom är ju fan sköna haha :D Dessutom kan man inte basera sina fördommar på hur dom är i programet, dom kanske är helt annorlunda utanför programet. Men Maria Montazami verkar riktigt trevlig och ha bra humor i alla fall x) Tycker ni ska se på programet och sen se vad ni tycker ^^


Kommentar:
#1: Anonym

Följa varann via bloglovin? (;

2010-04-19 @ 20:27:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: