Alexandra Micaela Rylander

2010-02-15
20:16:13

Matvanor

Det vart lite upp och ner vänd matvana idag för mig haha.. Hur lyckas jag kött och potatisgratäng till brunch och juice med mackor till middag. Hihi vad rolig jag e.. *fniss*



På tal om matvanor detta vill jag ändra till sommaren

  • Äta mindre godis
  • Sluta med cola
  • Skippa skräpmaten, som donkenfood
  • Äta mer grönsaker ( det är ju faktiskt riktigt gott! )

Jag älskar mat där det är mycket varma grönsaker med kött eller kyckling och nötter! Dessutom älskar jag vitlök överhuvudtaget, vitlöksost, vitlökssmör osv! Grillat, potatis, brunsås, tacos och lax är även också mat som uppskattas riktigt mycket!

Vad tycker ni om för mat? :)


Kommentar:
#1: FEBBS

ja exakt!! men hanslåtar? seiröst jag DÖR DÖR DÖR. och åååh underbar bild du har här i kommentarsfältet :D

2010-02-15 @ 20:57:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: