Alexandra Micaela Rylander

2010-02-04
17:39:13

Muummmaah!
Det var väldigt kul i skolan idag faktiskt! Vi fick kladda med färger på morgonen och blanda dom till vissa speciella färger, som cendré och ask osv.. Det är lite extra kul när man inte bara faktiskt sitter och stirrar i en bok i sjuttioelva timmar, utan i stället leka med målafärg.. haha! Och sedan på eftermiddagen fick vi färga håret på dockorna. Och sen rätt var det är så är dagen slut! Och imorgon är jag LEDIG! Väldigt skönt, eftersom jag är så skoltrött.. Och imorgon ska jag dessutom till frissan och färga håret mörkare igen! :)

Snart kommer mammi hem och då fanemej blir det tacos, mmmmummsamumma! :D






Dagens låt(ar)

Chris Brown - Wait


Chris Brown - Falling down

Kommentarer:
#1: emma lee

jaa jag sover i mina shorts, skulle nog inte gå med dom på stan tex, men till stranden så kanske =)

2010-02-04 @ 20:52:05
#2: catrin

duu e söööt!

2010-02-05 @ 20:23:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: