Alexandra Micaela Rylander

2010-02-02
18:11:31

This is what i got!

Så var man redan hemma vid klockan 14.00 på ett ungefär, när alla andra slutar 17.00... Hur kommer det sig? Jo för jag har en förjävlig känslig mage, jag och några kompisar åt på donken till lunch idag bara för vi har 3 timmars rast. Så känner jag ett tag efter åt att jag vill få upp allting (riktigt vidrigt jag vet) och man vill direkt inte att något ska hända i skolan.. Så jag tog första bussen och åkte hem. Missar försig sminkkursen och det är inte bra alls. Undrar hur det går för Denize, vad hon för göra. Eftersom jag egentligen skulle utföra ansiktsbehandling på henne idag, men hennes hy är väldigt känslig så det blir lite knas :/ Undrar vad hon får göra nu.  I alla fall när jag kom hem la jag mig ner och vilade ett tag, jag mår bättre nu faktiskt. Men jag känner att min mage fortfarande krånglar och att jag mår dåligt. Men det blir nog bättre senare :) Är egentligen på riktigt dåligt humör, för jag har inte lust att missa mer i skolan nu.

Aja ska inte dra ner er i mitt dåliga humör :) Här har ni lite mysiga bilder ni kan få se från i morse!






Puss ♥


Kommentarer:

haha söt hund!



SVAR: Hihi det var kallt ute med shorts, men äsch, kylan är till för att trotsas. :D Kram

2010-02-02 @ 20:51:23

Jättefina bilder! Fotade också koltrast fast förra veckan :D

2010-02-02 @ 22:13:41
#3: Neha

Söt hund=)

2010-02-02 @ 22:58:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: