Alexandra Micaela Rylander

2010-02-21
15:13:55

Wake me up when this winterland ends..!
Ska ligga kvar i sängen heeela dagen, för jag är fruktansvärt trött. Sandra, Sebbe, Micke och Kevin kom över igår, det var väldigt trevligt :)! Men somnade inte förs halv 6 i morse, så ja jag är trött :D

Jag borde verkligen plugga, men jag vet inte ens vad det är som ska göras i samhälles uppgift vi har, så hur ska jag då gå till väga? x) Kan i alla fall läsa klart boken och skriva en liten snabb reccension som vi har till nästa fredag, usch jag avskyr redovisningar! :O

Njut av eran söndag i alla fall, gonatt! x)

Kommentarer:
#1: Carro

sv: Såklart inte! Man måste ha blivit dränerad med blod och sedan få in vampyrblod i kroppen, och sedan ligga under jorden i 3 dagar! Sedan är man vampyr! I alala fall enligt True Blood.. MEN, i Vampire Diaries så måste man bara bli dödad när man har vampyrblod i kroppen och sedan dricka människoblod, så blir man vampyr! Coolt va?!

2010-02-21 @ 15:33:28
#2: Linn-lay

Haft en fin helg? hoppas du får en bra början på en ny vecka :) Kikade förbi och tänkte bara passa på att säga det:D

2010-02-21 @ 18:01:54
#3: Anonym

Hej!

Veckans blogg tävling nu. Fram till imorgon har du på dig:) Passa på att bli veckans blogg, ta chansen:)

Ha en bra kväll:)

kram

2010-02-21 @ 18:26:33
#4: Catrin

Sv:Jaa men ellerhur haha fyfan vad jobbigt allt de här e :(

Puss på dig!

2010-02-21 @ 19:12:45
#5: Erika

hahaha fixa benan (a)

2010-02-21 @ 19:20:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: