Alexandra Micaela Rylander

2010-01-12
19:28:40

En riktig tankeställare

Jag kom en timme försent till skolan imorse, för jag var så inställd på att vi började klockan 10 idag, men tydligen började vi 09.20.. Vi hade religion första lektionen, riktigt intressant, jag gillar so det är intressant och mycket nödvändigt i allmänbildningen. Hahah! Jag som inte alls är allmänbildad, nej men seriöst det är roligt. Sen hade vi 3h håltimmar som vi ska ha varje tisdag numera, riktigt irreterande eftersom det är slöseri med tid! Sedan hade vi en riktigt awesome lektion "hudvård och makeup" idag gick vi genom olika saker om huden :) Jag är redan klar med läxan, inte för att den var svår men ändå *fniss* ;D

Jag har varit en riktig tänkare denna vecka och förra veckan, vet inte vad jag tänker på.. Men jag nojjar upp mig för ingenting typ och tänker "men tänk om jag gör så tänk om det händer eller om det händer så gör jag så"  Mest runt mina kompisar ältar jag saker och är lite osäker för mina handlingar och sådär.. Det går väl snart över, men det är lite störande att jag går och tänker så och funderar hela tiden. Jag får ta ett djupt andetag och bara slappna av helt enkelt, det kommer släppa så småning om, jag vet det. Nej usch nu ska ni få sluta se mitt babbel jag skriver om.

Ska iväg och ställa mig i min sköna dusch nu sedan äta smaskig Ben&Jerrys - chocolate fudge brownie! Vi får se om det kommer något bra på teven i kväll.

Dagens låt med Cobra Starship - Good Girls Go Bad (feat. Leighton Meester)
-


Kommentarer:
#1: sannie

Hoppas allt är bra med dig, och att du får en fin dag idag :) kram

2010-01-13 @ 11:25:27

SVAR: Hihi nu ligger designen uppe, gjort det ett tag :) tack desamma, kram:)

2010-01-13 @ 12:41:40

SVAR: Jag tar åt mig alla tips och förslag.. ;) Kram

2010-01-13 @ 12:58:15
#4: mathyyy

bra låt:D

2010-01-19 @ 12:19:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: