Alexandra Micaela Rylander

2010-01-18
19:43:42

Nackspärr är ingenting jag rekomenderar!
Inget bloggande på hela helgen.. Nej för jag har haft nackspärr! Men det är mycket bättre nu som tur är :D Har ni någonsin haft det? Då lider jag med er, vilken smärta det kan ge.

Imorgon är det tillbaka till skolan, men tack och lov har vi bara en lektion för den andra lektionen är inställd av någon anledning (?) Religion lektion i två timmar ungefär, men det står vi ut med!

Fredagen var en jätte bra dag, jätte mysig och allmänt rolig! Jag gick på bio och såg Avatar med Erik och Sara :) Haha det går inte och undvika att skratta när man är med Erik, han har så jävla skön humor! Men förklaringen kan nog vara lite att jag är riktigt lättroad också! *fniss* . Avatar var precis som jag hade förväntat mig,  helt underbar sagolik! Jag tror många håller med mig fullt ut. Jag såg den dessutom i 3D vilket gjorde den ännu bättre och jag tycker inte 3D är överskattat för jag märker enorm skillnad från vanlig film till 3D, det ger en ännu bättre känsla på något sätt :) Eller vad tycker ni?

Innan jag slutar skriva vill jag rekomendera en sjukt bra blogg! Hennes blogg har intressant innehåll och dessutom är kvinnan alltid snygg, frisör är hon med vilket hon ger bra tips inom frisöryrket, med hårprodukter osv.  http://bunnys.se

Ska lägga mig i sängen nu och vila och se till att nacken blir bättre. Pussar! ♥

Kommentarer:

SVAR: Tack :), jag gillar dom ^^



Kram

2010-01-18 @ 21:59:21
#2: ddenize

AVATAR så super!

2010-01-19 @ 18:19:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: