Alexandra Micaela Rylander

2010-01-31
16:19:51

Tips På Bionyheter!

Här får ni lite tips på filmer som jag faktiskt tror är värda och se! Jag är väldigt sugen på att se dom i alla fall :)


Snabba Cash är jag mest sugen på att se

"Johan ”JW” Westlund lever dubbelliv som stekare på de hetaste inneställena på Stureplan. När han förälskar sig i överklasstjejen Sophie lockas han in en värld av organiserad brottslighet. Jorge gör en osannolik rymning från fängelset och är på flykt från både polisen och den jugoslaviska maffian. Hans plan är att göra en sista koksleverans och sedan lämna landet för gott. Mrado- brutal indrivare inom den jugoslaviska maffian är i konflikt med bossen Radovan. Han får i uppdrag att hitta Jorge, men tvingas samtidigt ta hand om sin 5-åriga dotter."

Baserad på Jens Lapidus succéroman!

 Jag såg den första filmen av Instängd igår med Dennis, Rasmus och Sebbe för första gången. Jag kan erkänna att den var lite seg i början men sedan kom jag mer in i filmen och den var riktigt äcklig och läskig. Jag har hört att den andra delen ska vara bättre, men vi får väl se! Allting säger väl att det är en skräckfilm?

"Sarah kommer ensam upp ur ett grottsystem efter en expedition i Appalacherna som hon genomfört tillsammans med fem väninnor. Hon är förvirrad och skadad, talar osammanhängande och är utom sig av fasa. Sheriff Vaines känner sig skeptisk inför den information han lyckas få ur Sarah, och är övertygad om att hennes psykos döljer en mycket mörkare sanning."


 Jag tror detta kan vara en underbart söt liten saga, så man känner sig som ett litet barn inombords igen!

"Den jazz-älskande Prinsen Naveen av Maldonia blir förvandlad till en groda av den
elaka Voodoo-doktorn, Dr. Facilier. I ett desperat försök att bli människa igen försöker Prins Naveen att få den vackra servitrisen Tiana att kyssa honom för att bryta förtrollningen. Men kyssen ger inte den önskade effekten som Naveen hade hoppats på. Istället för att han blir människa igen, så drog den in Tiana i förtrollningen och även hon förvandlas till en groda. Nu måste båda två ge sig ut på äventyr för att finna den godhjärtade Voodoo-prästinnan av Bayou, Mama Odie, för att få hjälp."



 En komedi som verkar helt klockren! Jag tror jag kommer skratta ihjäl mig när jag väl ser den här. Fast jag får en mer känsla av att det är mer en typ av film som man hellre ser hemma än på bio!
"Ett par blir vittnen till ett hemskt mord och förflyttas till en liten stad,
Wyoming, för att ingå i ett vittnesskyddsprogram"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: