Alexandra Micaela Rylander

2010-07-13
14:22:38

Few days ago
Söndagskvällen fick jag en impuls att åka och hälsa på mina kusiner i Tungelsta, så jag satte mig på bussen och åkte dit. När jag väl var framme var nog klockan runt 10 på kvällen ska jag tippa på ^^ Det var jätte mysigt att få träffa alla igen å så :) Spelade lite kort med min lilla kusin Felicia och 15åriga Malin :) Sen när natten börja närma sig kollade jag på The Human centipede, med Dennis. Den var rätt så vidrig. Men den var inte så läskig liksom.. mest bara att man blir äcklad av situationen :O Hade lite svårt att somna på kvällen sen, men det får jag ta igen i natt.



Hmm igår var det Måndag, vad jag minns ^^ Då var jag med Alexander hela dagen, vi typ var ute som vi alltid brukar va :D Men vi kom inte iväg till badet förs på kvällen ^^ Vi var och bada någonstans i trollbäcken, det var verkligen jätte fint där vi var, tycker jag :D Rasmus följde också med, vi skulle möta upp några som jag inte riktigt vet vilka dem var. Riktigt skönt i vattnet var det, kan jag säga er. Kom hem vid 12slaget och hade riktigt svårt att somna denna natt med, men denna gång var det pågrund av att de är så varmt så det blir svårt att andas x) Mitt fönster stänger sig hela tiden, så då kommer det ju inte något syre in i rummet. Mitt rum är nog det varmaste i hela huset skulle jag tro, för ute i halen är det ändå något svalare :O Nåja, jag ska inte klaga på värmen, denna sommar slipper man åka utomlands i alla fall ;)

(Hade tråkigt en eftermiddag också, så då lekte jag lite i PS)



Snart kommer min syster hit, då ska jag göra lite folieslinger på henne :D

Kommentarer:
#1: Anonym

Du måste ju ha på dig byxor som visar upp din snygga rumpa lite mer.. :)

2010-07-13 @ 18:23:53
#2: Alexandra

Det är mina favoritjeans, dom är de tajtaste jag har.. Dessutom har ja ingen snygg rumpa de är ju de som är grejjen ^^

2010-07-13 @ 21:35:49
#3: Erika

Jo det måste vi hihi! :D <3

2010-07-14 @ 14:34:03
#4: pauli

gud va kul med lite party :) blev fett taggad jag med nu ;)

2010-07-17 @ 11:27:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: