Alexandra Micaela Rylander

2010-07-08
22:13:06

Småsaker
Dom senaste dagarna har jag mest spenderat med Sandris, det vet ni redan :) Har haft superskojj och det känns otroligt bra ^^

Igår låg jag ute och sola en stund innan jag, min syster och mamma åkte till haninge för att handla lite saker.. Jag fick med mig hem en jätte söt ljusstake, eller vad man ska kalla det och en ball Marilyn Monroe bricka. Lite senare på kvällen efter en heldags handlande träffar jag Sandra och Daniel ^^ Men det var bara en liten kort stund med massa snack och sådär.. Sen efter en stund drar jag till en vän och sover över där ^^


Åkte direkt därifrån imorse vid klockan 12 på dagen och åkte till Nyfors för att bada, det var så otroligt skönt! Och jag som är en sådan badkruka vanligtvis lyckades komma i vattnet! :D Sen efter en stund kommer Sandra dit och vi sitter där en stund och solar :) Sen när vi båda varit hemma försig en stund bestäms vi för att ses igen och drar då till stan, där vi träffar några pojkar som var lite tråkiga så då drog vi.. Sen har vi mest promenerat och bara chillat.




Kommentar:
#1: Anonym

Vilket skönt liv det låter som om du har just nu :)

2010-07-09 @ 07:08:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: