Alexandra Micaela Rylander

2010-06-07
21:17:30

Dumma blogg
Vill bara säga att jag avskyr min blogg, har tröttnat för tillfället på att blogga. Just nu fick jag lite lust att skriva av mej, men för er som undrar jag har haft jätte mycket annat för mig än å sitta vid datan nu när det är sommar! :) I helgen har jag firat min pappa som fyllde 50år, hela släkten var där. Som jag inte träffat på flera år, blev gladast att få se min farfar. Det vart känsloladdat där ett tag, men sen gick det över och jag hade jätte kul! Dom hade hyrt Tyresö bowlinghall, så det var jätte god mat, med super bra musik och massa bowlande och frågerunda. Det var super kul, måste iväg och spela bowling snart igen asså, gud så roligt det är ^^ Sen har jag för det mesta varit ute, promenerat en hel del och solat. Jag har varit ledig idag och ska även vara det i morgon med :) Idag vart det även gymmet, så känner mig så stolt så. Har börjat komma igång nu med sundare matvanor och motion, så det känns riktigt härligt. På onsdag har jag skolavslutning och efter det ska jag fira det med mamma på en lunch i stan, tror det blir riktigt trevligt.

Är så shoppingsugen så jag inte vet vart jag ska ta vägen heller, jag har föresten beställt hem klänningen från Nelly, och jag älskar den! Den är verkligen superfiin! Jag vill shoppa mera klänningar, sen vill jag ha åtminstone ett par jeansshorts. Men får försöka hålla i pengarna nu eftersom jag måste spara till mitt körkort och andra saker, ska försöka börja övningsköra i sommar också :)


Fick syn på en klänning från Gina Tricot också, 249kr. Visst skulle den vara söt och passande till midsommar kanske? :)


Dagens låt, Uscher - OMG

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: