Alexandra Micaela Rylander

2010-06-11
15:12:09

Godisfreak
Godiset är min bästavän idag :) Ligga framför teven, när det regnar ute och titta på tråkiga program. Det beskrivet mitt humör jävligt bra faktiskt..! Gud vad patetisk man kan låta ^^ Nej men seriöst ska bara vara hemma och göra ingenting idag. Ska ändå upp tidigt imorgon, skansen med mammi :) Hoppas det blir fint väder, gud vad jag ska fota! Hihi det ska bli mysigt, var längesen jag gjorde något med mammi.

Detta har jag i min godispåse! ^^ Avskyr lakrits :)

 
Mina absoluta favoriter som tyvärr inte fanns ;/

 

Snart börjar Charmed på teve! så nu tar jag min godispåse och lägger mig i sängen, puss :)

Kommentarer:
#1: Anonym

haha vi har typ samma saker i våra godispåsar :P

bara att ja har lakris också & vanliga frearribilar, gelehallon,hallon& lakrisbåtar , röda & svarta döskallar :)

2010-06-19 @ 15:38:04

haha vi har typ samma saker i våra godispåsar :P

bara att ja har lakris också & vanliga frearribilar, gelehallon,hallon& lakrisbåtar , röda & svarta döskallar :)

2010-06-19 @ 15:38:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: