Alexandra Micaela Rylander

2010-06-08
18:38:28

Horoskopet + shopping


Tror ni på horoskop? Jag gör det till en viss del! Och denna vecka verkar ju se lovande ut får man hoppas ^^ Det där om kärleken saknas kan stämma rätt så bra, eftersom Jimmy har varit rätt så off denna vecka. Så jag hoppas jag får se honom denna vecka, helt otroligt att man kan sakna någon efter bara en och en halv vecka? Nåja, det är bara att hålla sig positiv, det löser det mesta!


Idag har jag varit i stan minst sagt hela dagen, skulle leta efter ett par vanliga tygballerinas. Men det är ju tamej fan slut i hela stan, i alla fall det som man söker efter. Finns inga fina skor längre, om man inte slösar tusenlappar på skor, vilket jag inte gör. Hittade ett par jättefina tillslut innan jag skulle åka hem, men tror ni inte dom finns i bara en storlek kvar? xD Sen när jag frågar i kassan, om det finns fler storlekar. Så säger dom att dom har tagit slut under dagen, tänk om jag hade varit smart och gå dit det första jag gjorde när jag kom till stan? Då hade ballerinorna vart i mina händer nu :O Men det som lugnade mig var att dom förmodligen kommer få in många fler nästa vecka, då jävlar! :D Kan inte ta kort på det jag har shoppat, men jag shoppade i alla fall 3 stycken linnen från H&M för 50kr styck ^^ Och sen underkläder, hihi.. Förlåt men jag kan inte hjälpa mig själv, jag älskar underkläder, så är helt lycklig! :D

Snart kommer min syster Tess förbi och fikar, trevlans :)

Kommentarer:
#1: Johanna

Sv: tack! Tycker om det massor cokså! :)

2010-06-08 @ 21:22:17

SV: Med photoshop :)

2010-06-11 @ 11:01:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: