Alexandra Micaela Rylander

2010-06-15
18:13:26

Shopping i gott och ont
Igår var jag med Denize och tog det lugnt, pratade mest om allt möjligt :) Det var snällt av henne och hålla mig sällskap :)

Och idag så har jag inte gjort så mycket, promenerat runt om i stan och tänkt lite.. Hittade mina ballerinor som jag har varit på spaning efter :) Blev väldigt glad då, shopping i gott och ont! Sen hittade jag några enkla örhängen som typ passar alla tillfällen ^^ Har varit väldigt mycket i fred idag, om jag behövde det vet jag inte riktigt. Men det var nog rätt skönt i alla fall.

Här har ni sakerna..

Örhängen från H&M, 29,50kr


Ballerinaskor från Skopunkten, 179kr



Kommentar:
#1: Roshanna

Söta skor:)

2010-06-16 @ 23:57:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: