Alexandra Micaela Rylander

2010-06-30
21:53:00

The Twilightsaga <3
Som jag redan visste, så älskar jag Eclipse! Man kan inte misslyckas med den söta historian i Twilight Saga. Visa bitar, var lite komiska (jag med min dåliga humor) Fast det var lite charmigt på sist sätt. Sandra tyckte det var bästa filmen hitills. Själv så tycker jag att alla filmer är lika underbara, men jag kommer fortfarande ihåg min reaktion när jag såg Twilight, grät så himla mycket för den var så jävla bra! Jävla wainer jag är :)

Men innan jag drog på bion, så klippte jag Ari i morse. Mitt lilla nya extra jobb, man tjänar en slant på. Supersuper :D Jag älskar känslan när jag blir stolt över mig själv, speciellt när jag ser att andra blir nöjda. Då blir jag extra glad, för visst vart han nöjd med håret alltid ^^

Nej nu ska jag dricka lite Pucko och sen lägga mig i sängen :) Undra om det är något bra på teve? ^^

Kommentarer:

Hej! vännen..

Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. :) <3

2010-07-01 @ 22:57:23
#2: denize

jätte fin ny header du gjort alex :D <3

2010-07-02 @ 20:36:50
#3: Erika

hihi schteek (a)<3

2010-07-03 @ 01:41:08
#4: almstroom

Hej vad har du för dig i sommar?

Gå in och svara på inlägget "vad har du för dig" :)

2010-07-05 @ 14:40:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: