Alexandra Micaela Rylander

2010-03-13
11:03:02

Angående bion
Filmen Shutter island var...helt okej, eller jag kan inte riktigt bestämma mig om den var dålig eller bara okej. Men det är verkligen inte en film jag rekomenderar. Jag hade så höga förväntningar att den skulle vara läskig, till en del av filmen så var den spännande men annars var den bara riktigt konstig. Ni förstår själv varför den är helt psykad när ni ser filmen, men ett tips se den inte på bio, bortkastade pengar..!

Den får 1 av 5 stycken blommor  


Däremot var sällskapet ett stort plus :)



 
Annonser från BloggPartner

Kommentarer:

vad tråkigt! jag som trodde att den var grym..

2010-03-13 @ 12:27:52

SVAR: Ja, varje kak-älskare måste prova! ;D

2010-03-13 @ 14:03:38
#3: Fabian

Den är grym!

Men det kan nog vara bra om man har läst den först.

Fast då förstör man ju det underbara slutet...

Jag tyckte iallafall den var riktigt bra när jag såg den.

2010-03-14 @ 11:16:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: