Alexandra Micaela Rylander

2010-03-29
20:26:31

Dagen för idag

Kooom precis ut ur duschen :) Känns superskönt att ha vatten igen! Idag fick vi sluta tidigare från lektionen, åkte raka vägen hem och gick en riktigt lång promenad med Saga :) Sen efter det gick jag och mötte Sandris och Carro i centrum, var super nice att få träffa dom igen hihi. Jag fick med mig ett par leggings och en hårspray hem också, mycket nödvändigt som behövdes! ^^

Justee jag fick VG på demokrati provet också!! :D Trodde jag skulle få IG eftersom jag bara hade tittat genom provet 2 gånger :O Men hihi så jag känner mig duktig :D Catrin blev också lika överraskad som jag blev, hon fick med VG! Vi båda är super duktiga (: --> http://casia.blogg.se


Men nu ska jag lägga mig i sängen och bara vara, godnatt med er :)


Dagens outfit



Lady Gaga - Dance in the dark 


Kommentarer:

söt blogg, vem har gjort designen, gillar den skaprt :D

2010-03-29 @ 20:38:10

jätte söt, använder du något program?

2010-03-29 @ 20:50:27

Hej vill du vara med i veckans blogg?

Gå då in här: http://kabelradio.blogg.se/2010/march/a-contest.html

kram!

2010-03-29 @ 21:54:35
#4: Josephine

sv: härligt :) jodå. vad gör dudå? :)

2010-03-30 @ 09:05:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: