Alexandra Micaela Rylander

2010-03-27
15:04:26

Känns som en söndag, fast det är lördag
Riktig otursdag idag.

Dagen började med att jag bara vill ligga kvar i sängen hela dagen, men gick till slut upp vid klockan 13.00 ur sängen och gjorde ordning mig själv lite frukost. Det första jag får veta att vi inte har något vatten alls i området här just nu, så ingen dusch får gå runt som en smutsgris.. mmmm mysiiiiiiigt. Och sen när jag gör ordning frukost ser jag att mamma har köpt en stor förpackning Puckodricka, så då blir jag glad och tänkte att jag tar ett glas.. Då när jag skakar lite granna som man brukar göra för att blanda runt det i förpackningen, så har jag helt plötsligt drickat över hela mig och i hela köket.. Visst är det lyckat? ^^ 

Vi får se om Jimpa dyker upp ikväll, för ingenting annat har jag lust med. Har inte lust att träffa någon eller göra något, bara ligga i sängen och titta på en film, jag precis har varit och hyrt vid godissvampen.

Så blir min kväll i alla fall, hur blir eran då? :)

Puss på er

Kommentarer:
#1: LIENE

sv: Bilden är cool:)

Tack, hoppas du också hade en superbra fredag.



Så jobbigt när man inte har vatten. Så brukar vi ibland ha på sommaren för att vattnet inte räcker åt, fy vad jobbigt bara!

2010-03-27 @ 16:50:13
#2: Ellie<3

Fin header!

2010-03-27 @ 19:48:08
#3: Sofia

brablogg

2010-03-28 @ 00:45:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: