Alexandra Micaela Rylander

2010-03-06
15:24:04

Mycket trevlans!
Igår kväll så var jag på bio igen och såg Alice In Wonderland igen! ^^ Denna gång utan 3D, kan säga er att det absolut blir bättre med 3D! Det var jätte trevligt sällskap man hade med sig i alla fall, det var Sandra, Denize, Jimpa, Sebbe och Nicklas :) Jag tror inte dom var lika impade av filmen som jag va, men jag tycker om den i alla fall.. Hihi alla är ju så extremt galna i den filmen :D Passar mig utmärkt ^^ Sedan efter det fanns det inte så mycket att göra, Denize och Sandra var tvugna att åka hem för deras sista buss gick runt 24tiden. Sedan fick jag skjuss hem av Jimpa, så följde han med upp och vi umgicks lite sen rätt var det är slocknar vi båda i sängen och jag vaknar upp runt halv 5 och insåg att Jimpa skulle ju åka hem :) Och det gjorde han med och när han gick så slocknade jag igen på en gång, poff..!

Men nu sitter jag och kollar på den tecknade Alice i underlandet, hopplös som jag är hihi. Jag kollar lite skillnad på dom båda filmerna :) Det var så jävla längesen jag såg den tecknade versionen.

Ikväll ska jag vara med Denize, Sandra, Micke och Kevin hemma hos Kevin typ. Vi får se vad som händer :)!



 


Fortsatt trevlig helg!

Kommentar:
#1: millie

Snygg tröja!!

2010-03-14 @ 15:47:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: