Alexandra Micaela Rylander

2010-03-11
17:16:18

Stan med en liten Denize-Fiz!
Jag kom precis hem från stan nyss, ska snart ut med hunden. Det vart ingen skola idag för vi var tydligen lediga efter klockan 12.00 så jag och Denize bestämde oss för att åka till stan och titta lite i stället, världens fynd vart det båda köpte ett varsitt linne från Cubus för endast 19kr! Och Denize köpte lite armband också som jag med egentligen skulle ha gjort men försöker vara lite ekonomisk nu framåt veckorna tills de nya pengarna kommer in på kontot!

PS. Lägger upp bilder senare! :)

Imorgon är det äntligen fredag, woohooo! Vad ska ni göra i helgen då? :D




Kommentar:
#1: Bella

Idag har jag stylat massa outfit till ett skyltfönster :)KRAM

2010-03-11 @ 17:58:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: