Alexandra Micaela Rylander

2010-05-23
22:02:36

En riktig snyftare

Jag grät verkligen floder, min mamma grät också. Men seriöst jag blir helt känslomässad av den här filmen. Den är helt underbar som jag trodde, men jag trodde inte att den skulle vara så jävla sorglig. Jag rekomenderar verkligen alla att se Hachiko.

Här är bild på den riktiga hunden, så himla söt.



Och här är en bild från filmen, man blir helt tokigt kär i hunden! En jätte bra sak är att Richard Gere är ju i huvudrollen också och han är en riktigt bra skådespelare, så det gillas vi enormt!


Kommentarer:
#1: wictoria

Nu är tävlingen avgjord!

Tryck på kategorin tävlingar för att se hur många röster du fick & för att se ifall du är vinnaren. :)

Om inte, så får du gärna ställa dig på kö till veckans blogg igen eller kanske peppa dina läsare eller vänner för att ställa upp!

Tack iallafall för deltagandet <3

2010-05-23 @ 23:37:25
#2: Amis

Fin blogg =)

2010-05-24 @ 14:38:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: