Alexandra Micaela Rylander

2010-05-20
18:35:20

Gick hon och dog eller?
Nej klart jag inte är död, har bara tagit ett litet avstånd från bloggandet nu när jag har varit sjuk! Jag är fortfarande inte helt frisk än, men det tar sig ^^ Jag har missat en hel del i skolan, vilket har varit stressande, men det måste jag få ta igen sen när jag kommer tillbaka (?) Jag kan antagligen gå till skolan på måndag. Ska faktiskt bli skönt att komma ut i det sociala livet igen, har känt mig så instängd här hemma när jag har varit sängliggandes :o

Tänkte visa er en jätte söt liten klänning från Kenzas sommarkollektion ^^


Funderar på att beställa den, men vill höra er åsikt först. Söt? :) Kan inte förklara hur shoppingsugen jag är, men kan inte shoppa förs jag verkligen orkar ta mig på fötter igen. Men shopping here i come soon!



Jag har även testat Marabou Polka nu, jag vet inte om jag tycker om den eller inte. Efter jag hört vad alla tycker att den ska vara så "smaskande god" så är jag faktiskt lite besviken, känner mestadels smaken av orginal marabou choklad, knappast någon smak av polkan i sig. Och sen liknade den lite Marabou mintkrokant i smaken, nja då föredrar jag mycket hellre marabou mintkrokant!

Kommentarer:

sv: tack du är så söt! :) massa kramar!

2010-05-20 @ 18:53:00
#2: Mimmí

heej och tack så mycket! =) Detsamma!



tkr klänningen var väldigt söt och somrig. Marabou polka låter skitäckligt, har dock inte provat än :P

2010-05-20 @ 23:46:48
#3: Jessica

Måste få hålla med dig angående polka.

Hade också hört så sjukt mycket bra om den och sen blev jag besviken. Den bästa är apelsinkrokant eller mint krokant. BEST EVER. Haha.

2010-05-22 @ 14:18:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: