Alexandra Micaela Rylander

2010-05-04
20:14:03

Hej där
Gick i skolan idag från 12-17 är helt slut. Men men humöret är inte sänkt för det ;D! Jag gjorde äntligen teoriprovet idag i smink, ska se snart på fronter vad det blev för resultat, vill inte få IG för då måste jag komplentera det på torsdag då när alla har studiedag! Ni har väl också studiedag visst?? :)

Har fixat middag och nu duschat. Vi får väl se vad som komma skall, kanske får trevligt besök senare ;)? Haha, nej men ska i alla fall slänga mig i soffan nu :D

Puss


Booringoutfit för idag men men





Brappen följde med på köpet^^


Kommentarer:
#1: johanna

Hej hej :)

Följa varann på bloglovin? Jag skriver om sex, mode och skönhet och ger en massa bra tips! :)

2010-05-04 @ 21:50:03

sv: ja men visst var de söta :)

tack dsm! <3

2010-05-04 @ 23:14:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: