Alexandra Micaela Rylander

2010-05-26
20:13:05

Jasså det tycker du
Positiva med denna dag vid eftermiddagen kom solen fram! Gud vad glad jag blev då^^ Jag var på jätte bra humör när jag vakna i morse och gick till praktiken också, men när Nikki(min handledare) öppnade käften och slängde ur sig att jag såg blek ut, men inte nog att hon sa det hon sa även att jag såg lite tjock ut om magen. Och hehe nej hon skojade inte, hon är bra på att kritisera mig :) Jag ska gå ner 10 jävla kilo, så får vi se vem du kallar tjock sen?!

Efter praktiken gick jag till solariumet och sen en promenad tillbaka hemmåt :) Har precis ätit och nu ska jag nog krypa ner i sängen, ska upp rätt tidigt i morgon.

Här är lite bilder från dagen :D








Kommentarer:
#1: Sandra

Så låt mig se om jag förståt de här rätt.. du ska alltså gå ner tio kilo för att din handledare sa att du va tjock? ... seriöst?

Så du ska alltså låta en kärring som bara är avundsjuk.. få dig att gå ner tio kilo du inte ens behöver gå ner? Seriöst Alexandra?

2010-05-26 @ 21:36:09
#2: Alexandra

Nej för jag har velat gå ner länge, kanske inte 10 kg men typ 7kg vill jag gå ner så jag väger som jag vägde i 1an :) Har gått upp 3 kg nu efter julen. Och sluta låt så negativ mot mej, de är så jag uppfattar det, man kan ha lite trevligare "ton" =)

2010-05-26 @ 21:39:51

Du är jätte fin ska du veta!^^

Klart du kan gå upp/ner i vikt om du om det får DIG att trivas lite bättre i dig själv, Gör det inte för någon annan!



Tänk på din hälsa bara! (10kg är lite drastiskt :P)

2010-05-27 @ 09:20:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: