Alexandra Micaela Rylander

2010-05-28
19:17:16

Lördagsmyys
Som jag sa igår, så gymmade jag i morse! Det var så himla skönt å komma iväg och sen känna känslan efter man har tränat. Men det som jag trodde var att jag skulle bli super pigg efter träningen, det har gått en hel dag och jag är fortfarande super trött. Haha jag kanske tog i för mycket nu, eftersom jag inte har tränat på ett bra tag så kanske jag skulle tagit de lite lugnare. Aja jag åt nyss en superduper god middag! Lövbiff med klyftpotatis och bearnese. Sen har jag inte gjort så mycket vart i centrum och tittade lite, jag gillar inte centrums H&M asså. Dom har ju för fan ingenting x) Ska kanske in till stan i morgon och titta lite, vi får se om vädret är på topp då är nog jag med på topp ^^

Lördagsgodis, fanta och Heartbreaker kid på 5an ikväll då! Det ska bli såå mys :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: