Alexandra Micaela Rylander

2010-05-24
23:16:56

lugn eftermiddag
Idag har jag varit med Denize efter skolan idag. Vi slutade lite senare pga att olika folk från vissa partier var i skolan och höll debat typ. Det var väldigt intressant måste jag säga, men vart lite förvirrad över vad man ska rösta på i höst :O Hmm.. Nåja jag har lång tänketid kvar ^^ Som jag sa jag var med Denize efter skolan, vi kom hem ganska sent hem till mig så vi gick typ bara promenad med hunden, åt lite middag och sen åkte hon hem vid ungefär klockan 20.00 kanske :) Jimmy kom under den tiden och vi har inte gjort så mycket, mysat framför teven lite bara :) Det var väldigt roligt att träffa honom igen, förmodligen ska vi ses till helgen också. Det ser jag fram emot! :)

Men nu måste jag sova, är lite trött faktiskt. Godnatt och sovgott med er! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: