Alexandra Micaela Rylander

2010-05-08
14:58:23

myselipys!
Ja som ni vet firade vi Denize igår hemma hos Sandra ^^ Men det varade dock inte så länge, hihi dom skulle ju ut på krogen :) Hoppas dom hade det riktigt jävla roligt i alla fall, undra om dom är bakis idag? haha ;) Jimpa och Tim kom inte förs vi skulle dra, så vi bestämde helt enkelt att jag, Sara, Tim och Jimpa skulle hitta på något. Så vi drog hem till Sara och kollade på Avatar, det var riktigt mysigt <3



Nu ska jag börja fixa mig, kanske ska äta något först.. hehe.
Sen kommer Sara och sen drar vi till Sandris :) Det kommer vara tjejmiddag med ett visst tema. Höhö om jag lägger upp bilder sen så får ni se vad det var för tema ^^ Har saknat henne, så det ska bli trevligt att få träffa henne igen.

Nej men nu ska jag käka, ha en awesome lördag allihopa :)

Kommentar:

Mumsig tårta!

2010-05-09 @ 20:42:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: