Alexandra Micaela Rylander

2010-05-10
12:43:12

Samhälls lektion
Sitter på sämhälles lektion nu, och ska egentligen jobba med partierna. Men har ju fan glömt hela skiten hemma, för jag trodde vi hade fucking svenska. Blir så lack att dom ska ändra lektionerna hela tiden, hade ju med svenska boken och allt xD Sen är det ingen som vet om UF mässan ikväll heller.. Det står på fronter, men om ingen annan går tänker fan inte jag heller gå. Kom ju hem skit sent förra gången vi var på mässan, går bussar sällan där asså. Märker ni att jag vaknat på fel sida idag? :) Haha det går nog över, ska hem och sen ta ut hunden på långpromenad. Är redan hungrig och ändå så åt jag en riktigt stor frukost i morse :D Maat <3 x)

Nej nu ska jag fortsätta med.. vad jag än gör för något. Hörs senare! Puss :)

Kommentar:
#1: Evelina

Svar: Detsamma :D

2010-05-10 @ 15:58:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: