Alexandra Micaela Rylander

2010-05-22
21:41:47

shopping å annat
Kommer precis hem från en rätt så mysig middag med familjen, bror och hans flickvän har åkt enda från Malmö. Så det var jätte kul att se dom igen!

Men innan dess har jag och Sara varit i stan hela dagen idag, och både hon och jag fick hem saker vi båda vart så otroligt nöjda över! ^^ Det har verkligen varit en super skön dag idag! Solen och värmen ååååh jag blir så lycklig! Snart kommer jag vara så brun och då kommer mina ben vara skit snygga :D! x) Slippet man använda massa puder i fejjan också, då kan man få ha en fin brun hy som är naturlig utan massa jävla kemikalier! :)

Nää nu ska jag anntingen spela något trist onlinespel eller så sätta mig och glo framför teven. Vi får se om Jimpa dyker upp, inte helt omöjligt :) Sakna <3

Här är det jag köpte idag i alla fall! ^^

Jätte söt liten klänning från JC, 299kr


Skit heta leggings från Gina Tricot, 99kr


Skön Tunika från Gina Tricot, 149kr


Hårspännen från H&M, 29,90kr





Älskar detaljerna i Saras öga, så ballt :D

Kommentarer:
#1: Catrin

Asso skitnsygg bild på dig med rosen! :O



Du MÅSTE också fixa nån snygg design till min blogg blir deprimerad varje gång ja ser den haha :(

2010-05-24 @ 15:52:58
#2: Christina

Snygga greyer :)

2010-05-25 @ 18:33:46
#3: Christina

Näe det tycker jag inte, matchar man med snygga smycken och skor så blir det skitsnyggt :)

2010-05-25 @ 18:36:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: