Alexandra Micaela Rylander

2010-05-21
16:03:47

Sommar, härliga sommar!
Jag är på strålande humör idag! Jag är nästan helt frisk och har kunnat gjort massa saker idag! Har varit ute och solat i 2 timmar, så underbart skönt :D Sen har jag varit hos läkaren och sen har jag städat hela lägenheten ^^ Imorgon (om jag orkar) så ska jag till stan med Sara och shoppa loss ;D Tanken slog mig idag också när jag var ute att det är verkligen sommar nu, man kan visa sina fina bruna ben utan att frysa! En annan tanke är också att det väldigt snart är sommarlov, härligt!

Just nu kollar jag på Charmed, en gammal serie som alltid har varit en favorit för mig.

Vad ska ni göra denna härliga fredag då? ^^


Bild lånad från google :)

Kommentarer:
#1: Nina

hehe jepp ;) tack detsamma! :)

2010-05-21 @ 17:47:31
#2: Nina

men gud det är ju du juu :) hehe viste inte att du hade blogg ;)

2010-05-21 @ 17:48:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: