Alexandra Micaela Rylander

2010-05-30
17:02:30

Söndagsboring
Igår kväll åkte jag till tungelsta där mina kusiner bor. Det var mest chill, vi typ snackade och dom lana haha :) Sen runt halv 3 tiden på natten så kom Jimmy och hämtade mig, sen åkte vi direkt hem till mig och somna så fort vi kom innanför dörrn hihi. Älskling drog ungefär vid 14tiden idag, han skulle i väg och raca :) Idag har jag inte gjort så mycket, är helt slut som vanligt. Ska väl snart äta middag och sen ikväll kolla på film, vet ni någon bra film som kommer på teve? Äsch kan kolla upp det själv ^^  Det är en film som kommer om bara några minuter på 3an, Bring it on Again. Undra om den är bra.. Aja vi får se.  Nej jag hittar fan inte ett skit på teve ikväll, undra om jag kanske ska ta fram en av mina egna filmer, "woho"

Alla andra ha en superfin kväll :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: